Přihlaste se
+420 383 369 131
Po - Pá: 8:00 - 17:00
- Kategorie
- Výrobci
Klub Penta Family
Připravili jsme pro vás program Klub Penta Family s odměnou za každý nákup. Zaregistrujte se zdarma a využijte výhod členství v klubu Penta Family. Věrnost rodině se vyplatí!
Co všechno najdete ve svém zákaznickém účtu
Podrobné informace tom, co všechno najdete ve svém zákaznickém účtu:
- aktuální stav odměn za každý nákup v podobě pentů
- možnost přidávat nebo měnit své doručovací údaje
- aktuální stav své objednávky, její číslo i obsah
- stahování faktur ke svým objednávkám
- sledování reklamací
Nákup za nižší ceny
Další výhodou členství v klubu Penta Family a vytvoření zákaznického účtu je nakupování za nižší ceny. Ty máme u převážné většiny produktů a chybí pouze výjimečně, třeba když už je cena produktu tak nízko, že pro další snížení bychom museli vykopat jámu. Nebo když je u produktu doprava zdarma, dárek či jiná akce.

Po přihlášení pak už vidíte pouze zvýhodněné ceny, platné pro vás jako člena klubu Penta Family. A u nich se objeví penty, které objednávkou získáte jako odměnu.

Bonus z každého nákupu
Registrací do klubu Penta Family a vytvořením zákaznického účtu automaticky získáváte penty odměny za každý nákup.
U každého produktu vidíte po přihlášení, kolik vám objednávka tohoto produktu přinese.

Ve svém zákaznickém účtu pak stav svých získaných pentů vidíte v rámečku vpravo, nebo v pravém horním rohu webu.


1 pent má hodnotu 1 Kč, takže je můžete využít k úhradě nebo částečné úhradě své příští objednávky.
Postup je jednoduchý – v 1. kroku v košíku vám připomeneme, kolik pentů máte na kontě a jaká je jejich hodnota. Když do políčka zadáte počet pentů, které chcete k úhradě použít, odečte se z celkové ceny objednávky okamžitě jejich hodnota v korunách a vy pak online nebo dobírkou doplatíte jen zbylou část celkové ceny.

Tip jak ušetřit – založte si rodinný účet Penta Family
Víte, že díky zákaznickému účtu získáváte nejen nižší cenu, ale i odměny za každý nákup. A protože u nás často nakupují celé rodiny, máme pro vás skvělý tip!
Jak vychází nákupy jednotlivě?
Táta u nás za své opakované nákupy nasbíral během pouhého půl roku skoro pět set pentů. Mámě za nákupy dárků pro celou rodinu a vysněného kuchyňského robota přibylo na účtu něco málo přes čtyři stovky pentů. Švagrová je na tom podobně a děda si na účet připsal téměř 300 pentů.
Rodinný účet Penta Family se vyplatí
Při založení „rodinného účtu” (mějte jeden účet a půjčujte si heslo v rodině) se vám totiž budou všechny odměny v pentech načítat na jednom místě. Rodina z předchozího příkladu by tak získala společně přes 1 600 pentů. Což je při dalším nákupu sleva více než 1 600 Kč.
Bez podmínek, bez závazků
Utrácení pentů není ničím podmíněno. Pro platbu objednávky nebo její části naspořenými penty u nás neexistuje žádné omezení – žádná minimální výše nákupu, žádný limit.
Pokud tedy vidíte u nějakého produktu akce, jsou všechny vaše. Jak doprava zdarma, tak sleva po přihlášení i dárek, když tam právě nějaký je. A výhodnější cenu po přihlášení můžete ještě snížit naspořenými penty.
Často kladené dotazy
Jaká je platnost pentů, které jsem nasbíral? Do kdy je musím uplatnit?
Platnost pentů, které jsme připsali na váš zákaznický účet, je neomezená. Nezdá se nám fér „nutit” vás do nákupů, které nepotřebujete, jen abyste nepřišli o zaslouženou odměnu. Proto jsme dobu uplatnění pentů nijak nelimitovali. Klidně jimi tedy můžete platit po troškách nebo si je šetřit a pak je využít k úhradě celé objednávky.
Mohu penty převést na jiný zákaznický účet?
Ano, tuto možnost využívají například partneři, kteří u nás mají každý svou registraci. Převod pentů rádi zajistíme. Stačí, když nám z mailu, pod kterým jste přihlášeni, pošlete na adresu obchod@penta.cz žádost o převod pentů na jiný účet a uvedete jeho přihlašovací mailovou adresu. Stejným způsobem vyřešíme i sloučení pentů na jeden zákaznický účet nebo darování pentů někomu, koho chcete potěšit.
Co od vás dostanu k svátku?
Mailem vám pošleme jako dárek kupón na slevu 5 %. Uplatnit jej můžete na cokoliv, co se vám líbí.
Nemůžu najít fakturu, kterou jsem dostal k objednávce. Co mám dělat?
Fakturu si můžete stáhnout ve svém zákaznickém účtu. Najdete ji u příslušné objednávky.