Záruky a reklamace
I nejkvalitnější přístroj se může pokazit, ale nezoufejte. V našem záručním a reklamačním servisu jsou milé kolegyně, které s vámi reklamaci začnou okamžitě řešit. Pak přijdou na řadu naši spolehliví odborníci, kteří pohnou nebem, zemí i šroubováky, aby váš produkt dělal to, co dělat má.
Pokud chcete urychlit reklamaci zboží od jiného výrobce, kontaktujte přímo autorizovaný servis.
Chcete reklamaci uplatnit přímo u nás?
- Produkty značek G21 a G21 Vitality – kontaktní mail servisg21@penta.cz
- Pošlete mail s popisem závady na adresu servisg21@penta.cz
- Reklamovaný výrobek zašlete rovnou do našeho záručního servisu      PENTA CZ s.r.o – reklamace, servis      Kosmetická 450, 387 11 Katovice      Tel.: +420 383 369 147      E-mail: servisg21@penta.cz
- Ostatní produkty – kontaktní mail reklamace@penta.cz
- Pošlete mail s popisem závady na adresu reklamace@penta.cz
- Reklamovaný výrobek zašlete rovnou do našeho záručního servisu      PENTA CZ s.r.o – reklamace, servis      Kosmetická 450, 387 11 Katovice      Tel.: +420 383 369 147      E-mail: reklamace@penta.cz
- Otevírací doba Po - Čt 8:00 - 16:30, Pá 8:00 - 16:00 hod.
Vrácení zboží 14 dní od nákupu v e-shopech Penta Family
Rozhodli jste se zakoupený produkt vrátit do dvou týdnů od koupě? To se může stát a postup je snadný. Vezměte zakoupený produkt v nepoškozeném stavu i s doklady a pošlete nám jej na adresu Penta CZ, Kosmetická 450, 387 11 Katovice. Připojte číslo účtu pro vrácení peněz.
Poté, co produkt dorazí k nám, zkontrolují naši technici jeho stav. Pokud je produkt v pořádku, vrátíme vám kupní cenu v plné výši. Důvod odstoupení uvádět nemusíte. Pokud to ale uděláte, budeme vám vděční.
Prodloužená doba na vrácení zboží
Neudělali jste dárkem radost oslavenci? Nebo jste si koupili produkt, který nakonec nevyužijete? Nezoufejte, pokud se nejedná o zboží se štítkem ROZBALENO nebo produkt 2. jakosti, s poškozeným obalem nebo z výstavky, vezmeme vám nerozbalené a nepoužité zboží zpět i po uplynutí zákonné 14denní lhůty na vrácení.
- 30 dní na produkty ostatních značek, které distribuujeme a prodáváme
- 60 dní na produkty značek G21 a G21 Vitality, které vyrábíme a prodáváme
Lhůta pro vyřízení reklamace je sice 30 dní, ale…
Ve valné většině případů se nám daří řešit reklamace mnohem dřív. Po celou dobu s vámi budeme v kontaktu a rádi vás kdykoliv informujeme o aktuálním stavu vašeho reklamovaného zboží.
Prémiový servis
Jsme rádi, že si do kuchyně vybíráte spotřebiče a nádobí od G21 Vitality nebo pro domácnost a zahradu pomocníky od G21. Jako výrobci proto nabízíme k těmto produktům i expresní servis do 5 pracovních dnů.
V této době vám produkt buď opravíme nebo vyměníme za nový, abyste měli čím mixovat, sušit, krájet, zahřívat se nebo na čem grilovat, v čem vozit náklad a po čem stoupat ke hvězdám.
Rozšířená záruka 2 + 2 roky na produkty G21 Vitality 
Po koupi produktu G21 a G21 Vitality s prodlouženou zárukou 2 + 2 roky si bezplatně zaregistrujte prodloužení standardní dvouleté záruky o další dva roky. Vyplňte krátký registrační formulář a jediným kliknutím nám jej pošlete.
Platí rozšířená záruka i na produkt G21, koupený jinde? Jistě! Jako všichni ostatní spokojení uživatelé našich produktů máte i vy nárok na to nejlepší, co vám můžeme nabídnout. Proto si svůj výrobek klidně zaregistrujte.
Registrace záruky 5 let na objektivy Tamron

Po koupi objektivu Tamron si bezplatně zaregistrujte pětiletou záruku. Postup je snadný – vyplňte krátký registrační formulář a jediným kliknutím jej odešlete.
Prodloužená záruka 5 let platí i na objektivy Tamron, které zakoupíte u našich oficiálních distributorů.
Další užitečné informace k reklamacím a zárukám
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám uhradíme, pokud:
- se s námi předem dohodnete, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.)
- na reklamace@penta.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
- doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
Proplatit můžeme pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, účtenky od taxíku nám neposílejte).
Záruční doba u reklamovaného zboží
Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje pouze o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruční doba se prodlužuje o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace. Jako vyřízení reklamace se považuje den, kdy byl kupující povinen věc převzít. O vyřízení vás budeme informovat e-mailem na adresu, kterou jste uvedli již při nákupu.
Neopravitelná závada v autorizovaném servisu
Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo e-mail reklamace@penta.cz
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.