0
Váš nákupní košík je prázdný.

383 369 131

Po - Pá: 8:00 - 18:00

Všechny kategorie

Záruky a reklamace

I nejkvalitnější přístroj se může pokazit, ale nezoufejte. V našem záručním a reklamačním servisu jsou milé kolegyně, které s vámi reklamaci začnou okamžitě řešit. Pak přijdou na řadu naši spolehliví odborníci, kteří pohnou nebem, zemí i šroubováky, aby váš produkt dělal to, co dělat má.

Pokud chcete urychlit reklamaci zboží od jiného výrobce, kontaktujte přímo autorizovaný servis.

Chcete reklamaci uplatnit přímo u nás?

  1. Přijďte se zbožím a dokladem o nákupu na některou z našich poboček.
  2. Vyplňte reklamační list a spolu se zbožím a kopií dokladu o nákupu jej pošlete přímo do našeho záručního servisu:
  3. Napište mail na reklamace@penta.cz, kolegyně se s vámi spojí a dohodnou další postup.

Vrácení zboží 14 dní od nákupu v e-shopech Penta Family

Rozhodli jste se zakoupený produkt vrátit do dvou týdnů od koupě? To se může stát a postup je snadný. Vezměte zakoupený produkt v nepoškozeném stavu i s doklady a pošlete nám jej na adresu Penta CZ, Kosmetická 450, 387 11 Katovice. Připojte číslo účtu pro vrácení peněz.

Poté, co produkt dorazí k nám, prohlédnou jej naši technici a my vám následně vrátíme peníze. Důvod odstoupení uvádět nemusíte. Pokud to ale uděláte, budeme vám vděční.

Lhůta pro vyřízení reklamace je sice 30 dní, ale…

Ve valné většině případů se nám daří řešit reklamace mnohem dřív. Po celou dobu s vámi budeme v kontaktu a rádi vás kdykoliv informujeme o aktuálním stavu vašeho reklamovaného zboží.

Rozšířená záruka 2 + 2 roky na produkty G21 Vitality

Po koupi produktu G21 a G21 Vitality s prodlouženou zárukou 2 + 2 roky si bezplatně zaregistrujte prodloužení standardní dvouleté záruky o další dva roky. Vyplňte krátký registrační formulář a jediným kliknutím nám jej pošlete.

Platí rozšířená záruka i na produkt G21, koupený jinde? Jistě! Jako všichni ostatní spokojení uživatelé našich produktů máte i vy nárok na to nejlepší, co vám můžeme nabídnout. Proto si svůj výrobek klidně zaregistrujte.

Další užitečné informace k reklamacím a zárukám

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám uhradíme, pokud:

  • se s námi předem dohodnete, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.)
  • na reklamace@penta.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit můžeme pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, účtenky od taxíku nám neposílejte).

Záruční doba u reklamovaného zboží

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje pouze o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruční doba se prodlužuje o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace. Jako vyřízení reklamace se považuje den, kdy byl kupující povinen věc převzít. O vyřízení vás budeme informovat e-mailem na adresu, kterou jste uvedli již při nákupu.

Neopravitelná závada v autorizovaném servisu

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo e-mail reklamace@penta.cz

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.

Prosím, seznamte se

K provozování našeho webu www.penta.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více informací...